Instagram

Tuesday, March 25, 2014

Alice photo shoot


Good morning everyone!!
I woke up very energised today since I've managed to sleep for
10 hours straight and that's a HUGE success for me, esp. after a
week of sleepless nights and fighting with cold...

I'm still a little bit sick, but I'm back to blogging and also back
to taking care of my work, since I still have 3 photo shoots to
organise and shoot as well as get everything covered for the exhibition
opening which is in a month from now!

Anyway, here're ready photos from the photo shoot of 4 days ago.
I'm so happy with how they turned out. Do you like them? :)

Check more of my works HERE






18 comments:

  1. Malo je reći da sam oduševljena slikama!! Odlične su!! xx

    Pogledaj moj prvi outfit post - http://jasminadistyles.blogspot.com/2014/03/fashion-soliver.html

    ReplyDelete
  2. lov eyour look and the pics are amazing!
    Visit my blog: Tu Nuevo Look
    Follow me Facebook Tunuevolook

    ReplyDelete
  3. Super su, prva mi je najdraža! :)
    Sretno sa organiziranjem ostalih snimanja :))

    ReplyDelete
  4. Those are some amazing pictures!

    Abby
    www.champagneplans.com

    ReplyDelete
  5. great shots. thanks for sharing.x

    ReplyDelete
  6. i love the pics!! by the way beautiful blog maybe we can follow each other :)
    let me know so i can follow you back
    Curly Glow

    ReplyDelete
  7. Lovely photos. I'm sure you're going to love London.
    xoxoxo

    ReplyDelete
  8. jako maštovito i vizualno dinamično, jako mi se sviđa...lokacija, model, šminka, odjeća, sve je divno....( i da padobran, to sigurno nije bilo lako, te stvari su užasno osjetljive)

    spavati deset sati, e to je iskreno ono što priželjkujem već dugo:) mijenjala bi to za ne znam što.

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Samo da ti javim sa si i mene zarazila...kasljem i nos curi danima :) Fotkice su odlicne...uvijek mi se svidja atmosfera na fotkama. Alisa mi izgleda kao lutkica- marioneta i to mi je bas fora jer je u prici na neki nacin to i bila.
    ..sretno s ostalim projektima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na lijepim rijecima, drago mi je da ti se svidjaju fotke, uvijek mi je vazno cuti misljenja ljudi kad izbacim nove fotke :)
      Nadam se da ces ubrzo ozdraviti jer nema nista gore od nosa koji curi, imam osijecaj da sam potrosila sve papirnate maramice iz 10 pakovanja...

      Delete

I always read all of your comments! Thank you for showing me
support :)

Skimlinks Test